З учнями 8-Б класу поведена бесіда-огляд "До толерантності через книгу".
Мета: розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної людини; розвивати адекватну самооцінку, вміння аналізувати, приймати рішення, обирати правильну позицію; виховувати спостережливість, уважність до інших людей; виховувати здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе, вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки, звичок; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість.
Мета: розкрити поняття «толерантність», показати певні рівні толерантної людини; розвивати адекватну самооцінку, вміння аналізувати, приймати рішення, обирати правильну позицію; виховувати спостережливість, уважність до інших людей; виховувати здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе, вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки, звичок; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість.
Багато творів класичної та сучасної дитячої літератури піднімають проблеми толерантності, взаєморозуміння та поваги. Тема толерантності в художній літературі висвітлена в таких творах, як “Малюк і Карлсон” А.Ліндгрен, “Мауглі” Р.Кіплінга, “Король Матіуш І” Я.Корчака, “Хатина дяді Тома” Г.Бічер-Стоу, “Червоненька квіточка” С.Аксакова, “Поліанна” Е.Портера, “Торт у небі” Д.Родарі, “Русалонька із 7-В” М.Павленко, казки В.Сухомлинського.
В кінці бесіди учням було запропоновано намалювати дерево по листочку і напишіть на них, що, на їхню думку, треба зробити, щоб школа стала простором толерантності, тобто, щоб відносини в ній стали якомога більш толерантними.
Комментариев нет:
Отправить комментарий